• Home
Rádi vám poradíme: 0908533434  | info@extrapack.sk
Kategória produktov
Vyhľadávanie
Užívateľské menu
  • Prihlásenie
  • Registrácia
0Košík0,00 €
Kategórie produktov
  • IBC kontajnery
    • IBC kontajnery nové
    • IBC kontajnery použité
  • Sudy
    • Sudy nové
    • Sudy použité
  • Kanistre a bandasky
    • Kanistre a bandasky nové
    • Kanistre a bandasky použité
  • Príslušenstvo
    • Príslušenstvo pre IBC kontajnery
    • Príslušenstvo pre sudy
    • Príslušenstvo pre kanistre a bandasky
  • Plastové palety
    • Plastové palety nové
    • Plastové palety použité
  • Výpredaj
  • Čerpadlá
  • Domov
  • Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

 

Prevádzkovateľ internetového portálu je

Ľuboš Macák-Extrapack
Ďurčiná 307
01501 Rajec 
Slovensko 
IČO: 417 533 99
DIČ: 107 433 73 85

Zodpovedná osoba a kontakt

Ľuboš Macák

+421 908 533 434

info@extrapack.sk

Úvodné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky ( ďalej len "VOP" ) platia pre nákup v internetovom obchode www.extrapack.sk. Tieto VOP upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami kúpnej zmluvy ( faktúry ), kedy na jednej strane je Ľuboš Macák-Extrapack,  Ďurčiná 307, 015 01 Rajec prevádzkujúci internetovú stránku WWW.EXTRAPACK.SK, zapísaný v Okresný Úrad Žilina , Vysokoškolákov 8556/33B, 010 08 Žilina, živnostenský register č. 580-32490 ako obchodník ( ďalej len "obchodník" ) a na strane druhej je Kupujúci ( ďalej len "Kupujúci" alebo "zákazník").

Kupujúci podaním objednávky potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito VOP a že s nimi súhlasí a to v znení platnom a účinnom v momente odoslania objednávky. 

 

1) O registrácii

"Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe vo firme Ľuboš Macák-Extrapack a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité. 

Objednávky je možné uskutočniť i bez registrácie.

2) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva

Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i obchodníka s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany obchodníka). Od tohto momentu medzi kupujúcim a obchodníkom vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

Obchodník si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, obchodník bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.

Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Avšak toto neplatí pre objednávky s cenovou ponukou za dopravu, kde zákazníkovi vypracujeme individuálnu cenovú ponuku za doručenie tovaru v závislosti od typu a množstva objednaného tovaru, ako aj miesta a termínu doručenia tovaru. Z tohto dôvodu sa objednávka s cenovou ponukou za dopravu stáva záväzná až po odsúhlasení ceny za dopravu zákazníkom. Pokiaľ nebude zákazníkovi cena za doručenie tovaru vyhovovať, môže požiadať o stornovanie objednávky, ktorá bude bezplatne stornovaná, alebo si zákazník po tovar môže prísť osobne, prípadne si po tovar môže poslať svojho prepravcu. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť po objednávateľovi požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou e-mailom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade alebo nie, prípadne aj to, či sa jedná o tovar na objednávku aj s informáciou o minimálnom množstevnom odbere pre daný tovar. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo sklade dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.

 

Nákupný košík

Ak ste si vybrali tovar, ktorý chcete kúpiť, musíte ho najskôr vložiť do virtuálneho nákupného košíka. To urobíte kliknutím na odkaz "Vložiť do košíka" v detaile tovaru. Ihneď po vložení tovaru do košíka sa Vám zobrazí obsah košíka. Pri každej položke môžete upraviť počet kusov. Ak chcete tovar z košíka odstrániť, kliknite na konci riadku na červené X. Uvedená cena je súčet cien všetkých položiek v košíku. Výslednú cenu objednávky vrátane poplatku za dopravu uvidíte ešte pred záväzným odoslaním objednávky. Toto však neplatí pre objednávky s cenovou ponukou za dopravu, pri ktorých zákazník dostane výslednú cenu za dopravu až po odoslaní objednávky. Teraz môžete pokračovať vo výbere ďalších položiek, ktoré chcete nakúpiť. Môžete tak urobiť kliknutím na "Späť na nakupovanie".

Kedykoľvek sa môžete do košíka vrátiť kliknutím na odkaz Nákupný košík hore na lište, kde vidíte aktuálnu cenu obsahu košíka.

Pokiaľ máte tovar vybraný, kliknite na " Objednávka s povinnosťou platby ", kde uskutočníte záväznú objednávku.

Kupujúci je povinný uviesť správnu a úplnú poštovú adresu, na ktorú má byť objednaný tovar odoslaný.

Kupujúci je povinný prevziať objednaný tovar a zaplatiť celkovú cenu.

S celkovou cenou je kupujúci oboznámený pri vyplňovaní objednávky ešte pred jej záväzným potvrdením, avšak pri objednávkach s cenovou ponukou za dopravu bude zákazník o cene dopravy oboznámený dodatočne. Až na základe cenovej ponuky za dopravu sa zákazník rozhodne, či danú objednávku potvrdí, stornuje, prípadne si pre tovar príde osobne. Stornovanie objednávky je bezplatné.

Ak si kupujúci svoju objednávku rozmyslí, je dôležité, čo najrýchlejšie kontaktovať pracovníkov e-shopu o storne, poprípade úprave objednávky. A to buď telefonicky na tel.č. +421 908 533 434 alebo e-mailom na info@extrapack.sk

Každá objednávka je telefonicky overovaná, ak tovar nie je skladom z dôvodu, že sa medzičasom vypredal ( vybavením predchádzajúcich objednávok ), objednávka sa po dohode oboch strán zruší, prípadne sa daný tovar dodatočne naskladní v najkratšom možnom čase.

Potvrdenie objednávky

Po odoslaní objednávky v košíku budete ihneď informovaný prostredníctvom e-mailu o potvrdení prijatia objednávky. Obchodník sa zaväzuje, že kupujúcemu odovzdá tovar, ktorý je predmetom kúpy, a umožní mu nadobudnúť vlastnícke právo k nemu, a kupujúci sa zaväzuje, že tovar prevezme a zaplatí obchodníkovi kúpnu cenu.

 

Spôsob dodania tovaru

Tovar bude doručený na dodaciu adresu uvedenú v objednávke.

V prípade, že vybraný tovar nebude na sklade, budeme Vás ihneď kontaktovať či už telefonicky alebo e-mailom a dohodneme s Vami dodanie, poprípade storno daného tovaru.

V prípade, že kupujúci si dodaný tovar u prepravcu neprevezme, môže obchodník požadovať uhradiť všetky náklady s týmto spojené ( prepravné + balné, prípadne prepravné za vrátenie zásielky späť na adresu obchodníka ), a to aj v prípade, že kupujúci v objednávke uvedie neúplné, nesprávne alebo chybné údaje, pre ktoré nebude možné zásielku doručiť.

 

Práva a povinnosti obchodníka:

Obchodník má povinnosť vybaviť záväznú objednávku a odoslať objednaný tovar na uvedenú dodaciu adresu. Neoddeliteľnou súčasťou zásielky je aj faktúra na zakúpený tovar, ktorú dostanete v tlačenej podobe s produktom alebo ako prílohu do e-mailu.

Všetky osobné údaje poskytnuté pri registrácii sú dôverné a nemožno ich využiť na iné účely.

Obchodník má právo odmietnuť objednávku, pokiaľ kupujúci opakovane nesplní svoj záväzok odobrať tovar a zaplatiť kúpnu cenu, poprípade neustále mení svoje požiadavky bez toho, aby zásielku prevzal.

Obchodník má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (záväznej objednávky) v prípade, že nie je tovar skladom alebo sa nedohodne s kupujúcim na inom riešení.

Obchodník nesie zodpovednosť za vady tovaru podľa všeobecného predpisu §§ 622 a 623 Občianskeho zákonníka, ktoré znejú:    

§ 622 Občianskeho zákonníka 

(1) Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Obchodník je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

(2) Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

(3) Obchodník môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

§ 623 Občianskeho zákonníka 

(1) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

(2) Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

Základné povinnosti obchodníka 108/2024 Z. Z.:

Obchodník je povinný:

Predávať a poskytovať produkt za dohodnutú cenu a poplatky, správne účtovať ceny a poplatky pri predaji a poskytovaní produktu a odovzdať spotrebiteľovi potvrdenie o úhrade ceny.
Je povinný označiť tovar predajnou cenou a jednotkovou cenou jednoznačným a ľahko čitateľným spôsobom. Jednotková cena nemusí byť vyznačená, ak je zhodná s predajnou cenou. Tovar predávaný na množstvo sa označuje len jednotkovou cenou. 
Je povinný v každom oznámení o znížení ceny tovaru uviesť predchádzajúcu cenu tovaru.
 
Spotrebiteľovi jasne a zrozumiteľne oznámiť:
 
1) Adresu elektronickej pošty obchodníka.
2) Adresu obchodníka alebo osoby, v ktorej mene obchodník koná, na ktorej môže spotrebiteľ uplatniť práva zo zodpovednosti za vady produktu, odstúpenie od zmluvy, žiadosť o nápravu alebo podať iný podnet, ak ide o adresu odlišnú od adresy.
3) Poučenie o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy; obchodník zároveň poskytne spotrebiteľovi vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy. 

 

Spôsoby platby

Platbu za tovar, je možné vykonávať nasledujúcimi spôsobmi:

1. Dobierka

Platíte až pri prevzatí tovaru. Túto možnosť môžete využiť u Slovenskej pošty

2. Bankovým prevodom

Slovenská Sporiteľňa a.s.,

IBAN: SK22 0900 0000 0051 2285 1877    SWIFT: GIBASKBX

Názov účtu: Ľuboš Macák-Extrapack

 

3) Druhy dopravy verejnými prepravcami:

Osobný odber

Objednávku je možné vyzdvihnúť osobne za predpokladu, že je objednaný tovar na sklade a dostanete potvrdzovací e-mail o vybavení objednávky. V ostatných prípadoch vás budeme informovať. Objednávky je možné vyzdvihovať počas otváracích hodín, mimo túto dobu po dohode.

PRED OSOBNÝM ODBEROM TOVARU JE NUTNÉ SA VOPRED TELEFONICKY DOHODNÚŤ NA TELEFÓNNOM ČÍSLE +421 908 533 434!!!

 
Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 5 eur v rámci SR.
Cena prepravy nezahŕňa možnosť večerného doručenia (voliteľne) a telefonické kontaktovanie zákazníka, pre prípadnú zmenu doby či miesta doručenia. 
U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. Toto však neplatí pre objednávky s cenovou ponukou za dopravu.
Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní zásielky kupujúcemu.

Tovar doručovaný Slovenskou poštou - Obchodný balík

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 5 Euro. Cena nezahŕňa žiadne ďalšie služby, pretože ich Slovenská pošta neponúka. Pokiaľ nebude objednávajúci zastihnutý, dostane do schránky oznámenie o doručení zásielky. Zásielku si môže vyzdvihnúť na uvedenej pošte alebo požiadať o opätovné doručenie. U týchto zásielok nie je možná akákoľvek komunikácia s dopravcom a nemáme žiadnu možnosť zásielku ovplyvňovať, avšak môžeme zásielku sledovať na stránke www.posta.sk v sekcii sledovanie zásielok. Maximálna hmotnosť jedného balíka je 30kg.

U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená po telefonickom kontaktovaní zákazníka. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsobu dopravy. Reklamácia zásielky je možná iba pri prevzatí.

POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, spíšte záznam u prepravcu a informujte o danej skutočnosti Predajcu.

Zásielka je zvyčajne doručená do troch pracovných dní od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom, ktorý obsahuje aj číslo zásielky.

4) Záruka

 Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru. V sporných prípadoch môže byť záručná lehota predĺžená o 5 (slovom päť) dní ako náhrada za čas dopravy. Na nový tovar poskytujeme záruku 24 mesiacov a na použitý tovar poskytujeme záruku 12 mesiacov. Ak tovar nakupuje fyzická osoba podnikateľ ( SZČO ), alebo právnická osoba ( s.r.o., a.s. a pod... ), bude záručná lehota skrátená na polovicu, teda na nový tovar bude poskytnutá záruka 12 mesiacov a na použitý tovar 3 mesiace.

5) Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie

V prípade, že vec pri prevzatí Kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby obchodník bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou. Ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak. Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.

6) Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku ( v internetovom obchode ), má spotrebiteľ ( kupujúci ) právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje obchodníka a to najlepšie písomne najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty, kde uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať obchodníkovi, alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie tovaru. To neplatí, ak obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Peniaze nie je možné vrátiť v hotovosti v sídle spoločnosti. V osobitných prípadoch môže byť s prihliadnutím na okolnosti predĺžená lehota vrátenia, nie však dlhšie ako 30 dní od doručenia. Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie tovaru, ako aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

AK JE KUPUJÚCI FYZICKÁ OSOBA PODNIKATEĽ ( SZČO ) ALEBO PRÁVNICKÁ OSOBA ( s.r.o., a.s. a pod... ) NEMÁ NÁROK NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA ĎIAĽKU!!!

 

Kedy zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy

Zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar či služby bez udania dôvodu v týchto prípadoch § 7 ods. 6 písm. c) zakona č. 102/2014 :

§  tovar vyhotovený na objednávku či na zákazku (tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa.

§  tovar, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze (potraviny, zákusky, torty),

§  tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený (spodné prádlo, sterilné balenia a pod.),

§  rozbalené CD, DVD, počítačové hry (predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového
softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil),

§  noviny, časopisy a nezabalené knihy (predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v
ochrannom obale),

§  tzv. digitálny download – poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy,

§  predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

§  predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

§  preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,

§  vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka ( to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy obchodníka u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal ),

§  poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,

§  predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré obchodník nemôže ovplyvniť

7) Doručenie a dodacie podmienky

Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bez zmeny.

Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.

Ako postupovať pri vrátení tovaru:

  • Pripravte zásielku podľa popisu nižšie.
  • Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu zašlite podľa popisu nižšie Vami zvoleným prepravcom.

Ako zásielku pripraviť

Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze za tovar vrátane nákladov spojených s prepravou Vám budú vrátené na bankový účet ( nezabudnite ho uviesť do formulára ) a to do 14 pracovných dní od obdržania zásielky. 

Všetky spôsoby úhrady, možno vybrať pred výberom dopravy. Všetky spôsoby platby sú zahrnuté v cene dopravy. 
Platba bankovým prevodom - tovar budeme expedovať po obdržaní platby na bankový účet. Je to vždy po dohode so zákazníkom telefonicky, keďže sa každá objednávka overuje telefonicky.
Dobierka - objednaný tovar Vám zašleme poštou a pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti prípadne platobnou kartou, ak túto možnosť ponúka prepravca.
Osobný odber - tovar musí byť vopred zaplatený prevodom na bankový účet !!!
 

8) Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. Obchodných podmienok.

V prípade, že kupujúci nebol spokojný s vybavením reklamácie, má kupujúci právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79  Žilina 1   
Odbor výkonu dozoru 
tel. č. 041/7632 130     
            041/7632 139 
fax č. 041/7632 139 ​ 

resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk ). Kupujúci je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Kupujúci môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke  http://ec.ueropa.eu/consumers/odr/.

 

9) Záručné podmienky

Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom obchodníka a príslušnými právnymi predpismi.

Záruka na u nás zakúpený tovar je zákonom daných 24 mesiacov pre nový tovar, a 12 mesiacov pre použitý tovar. Ak tovar nakupujete ako fyzická osoba podnikateľ ( SZČO ) alebo právnická osoba ( s.r.o., a.s., a pod... ) záruka sa skracuje na polovicu.

 

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok se riadi aktuálnym predpisom Občianskeho zákonníka.

Na nový tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov. Na použitý tovar sa vzťahuje záruka 12 mesiacov.

V prípade, že sa počas tejto doby vyskytne vada na výrobku, má kupujúci právo na reklamáciu. V tom prípade kupujúci pošle reklamovaný výrobok s krátkym popisom vady na adresu: Ľuboš Macák, Extrapack, Ďurčiná 307, 015 01 Rajec. 

Tovar na reklamáciu zasielajte čistý, zabaľte do vhodného obalu. Dopravca neručí za zle zabalené zásielky a výrobca neuzná záruku u tovaru poškodeného pri preprave.

Na vybavenie reklamácie má predávajúci 30 dní od prevzatia tovaru.

V prípade, že reklamácia bude uznaná, má kupujúci právo na úhradu nevyhnutných nákladov, a to poštovného, ktoré uhradil pri odoslaní reklamovaného tovaru. Ak kupujúci zvolil iný, než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý obchodník ponúka, vráti obchodník kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.

V prípade, že výrobca reklamáciu uzná budú peniaze vrátené na Vami uvedený účet. Po vybavení reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu kedy kupujúci nemal tovar k dispozícií.

Ak bola reklamácia tovaru v zákonnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, začne záručná doba plynúť dňom prevzatia tovaru. Všetky doklady týkajúce sa reklamácie si vždy starostlivo uschovajte.

V prípade, že bude reklamácia zamietnutá, môže to byť z týchto dôvodov ako napríklad tovar po záručnej dobe, do výrobku bolo neoprávnene zasahované ( napríklad bol výrobok opravovaný v neautorizovanom servise ), výrobok bol používaný neprimeraným spôsobom. 

Ak kupujúci uplatní reklamáciu počas prvých 12 mesiacov od kúpy výrobku, môže byť jeho reklamácia zamietnutá výhradne na základe výsledkov odborného posúdenia, ktoré musí byť v písomnej forme a obsahovať :

  • označenie osoby vykonávajúcej odborné posúdenie,
  • presný popis posudzovaného výroku a jeho stavu,
  • výsledok posúdenia ( v zásade teda zhodnotenie existencie, príčin, povahy a rozsahu vád ), a
  • dátum vyhotovenia odborného posúdenia.

Ako postupovať

V prípade reklamácie postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu - "kontaktná adresa". Preprava je hradená stranou predávajúceho. Akonáhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná ( vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie ). Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená jeho kúpna cena aj s poplatkom za prepravu. Obchodník nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia. Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

Ľuboš Macák-Extrapack.

 

Ochrana osobných údajov

Ochrana osobných údajov kupujúceho, ktorý je fyzickou osobou, je v súlade s platnými zákonmi o ochrane osobných údajov, v platnom a účinnom znení.

Kupujúci súhlasí so spracovaním týchto svojich osobných údajov: meno a priezvisko, adresa bydliska, doručovacia adresa, identifikačné číslo, daňové identifikačné číslo, adresa elektronickej pošty, telefónne číslo ( ďalej všetko spoločne len ako "Osobné údaje" ). Kupujúci súhlasí so spracovaním osobných údajov obchodníkom, a to pre účely realizácie práv a povinností z kúpnej zmluvy a pre účely vedenia užívateľského účtu. Súhlas so spracovaním Osobných údajov v celom rozsahu podľa tohto odseku nie je podmienkou, ktorá by sama o sebe znemožňovala uzavretie kúpnej zmluvy.

Kupujúci môže kedykoľvek svoj súhlas písomne odvolať. V takom prípade obchodník odstráni zo svojej databázy všetky osobné údaje kupujúceho v nevyhnutnom rozsahu. Kupujúci má právo prístupu k svojim osobným údajom a právo na ich opravu vrátane práva požadovať vysvetlenie a odstránenie nevyhovujúceho stavu a ďalších zákonných práv k týmto údajom.

Kupujúci berie na vedomie, že je povinný svoje Osobné údaje ( pri registrácii, vo svojom užívateľskom účte, pri objednávke uskutočnenej z webového rozhrania obchodu ) uvádzať správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať obchodníka o zmene vo svojich osobných údajoch.

Spracovaním Osobných údajov kupujúceho môže obchodník poveriť tretiu osobu, ako spracovateľa. Okrem osôb prepravujúcich tovar nebudú osobné údaje obchodníkom bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho odovzdávané tretím osobám. Osobné údaje budú spracovávané po dobu 1 roka, potom sa vymažú. Osobné údaje budú spracovávané v elektronickej podobe automatizovaným spôsobom alebo v tlačenej podobe neautomatizovaným spôsobom.

Kupujúci potvrdzuje, že poskytnuté osobné údaje sú presné a že bol poučený o tom, že sa jedná o dobrovoľné poskytnutie osobných údajov.

 

1.    Ochrana osobných údajov

1.1.  Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou, je povinný oznámiť obchodníkovi svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

1.2.  Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je právnickou osobou, je povinný oznámiť obchodníkovi svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ alebo IČ DPH, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

1.3.  Kupujúci uzavretím kúpnej zmluvy vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 7 ods. 1 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZnOOÚ“), aby obchodník spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Kupujúci zároveň poskytuje predávajúcemu svoj súhlas s poskytnutím osobných údajov inej osobe. Obchodník sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Kupujúci udeľuje obchodníkovi tento súhlas na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Obchodník po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúceho obchodníkovi.

1.4.  Obchodník vyhlasuje, že v súlade s ust. § 6 ods. 1 písm. c) ZnOOÚ osobné údaje bude získavať výlučne na účel uzavretia kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a obchodníkom.

1.5.  Obchodník vyhlasuje, že v súlade s ust § 6 ods. 1 písm. i) ZnOOÚ bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje ZnOOÚ ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať. Obchodník vyhlasuje, že súhlas dotknutej osoby si nebude vynucovať a ani podmieňovať hrozbou odmietnutia zmluvného vzťahu, služby, tovaru alebo povinnosti ustanovenej obchodníkovi.

1.6.  Kupujúci má právo na základe písomnej žiadosti od obchodníka vyžadovať:

  • vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o stave spracúvania svojich osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 26 ods. 3 ZnOOÚ; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 4 písm. b) ZnOOÚ je kupujúci oprávnený oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,
  • vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje na spracúvanie,
  •  vo všeobecne zrozumiteľnej forme odpis jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
  •  opravu jej nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
  • likvidáciu jej osobných údajov, ak bol splnený účel ich spracúvania podľa § 13 ods. 1 ZnOOÚ; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,
  • likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona.

1.8.  Právo kupujúceho možno obmedziť len podľa odseku 1 písm. d) a e) ZnOOÚ, ak takéto obmedzenie vyplýva z osobitného zákona alebo jeho uplatnením by bola porušená ochrana kupujúceho, alebo by boli porušené práva a slobody iných osôb.

1.9.  Kupujúci na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u obchodníka namietať voči

  • spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu a žiadať ich likvidáciu,
  • využívaniu osobných údajov uvedených v § 7 ods. 4 písm. d) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo
  • poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 7 ods. 4 písm. d) na účely priameho marketingu.

1.10.  Kupujúci na základe bezplatnej písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, má právo u obchodníka kedykoľvek namietať:

  • voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 7 ods. 4 písm. a), e), f) alebo g) ZnOOÚ vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jeho práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka kupujúceho je oprávnená, obchodník je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie kupujúci namietal, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia,
  • a nepodrobiť sa rozhodnutiu obchodníka, ktoré by malo pre ňu právne účinky alebo významný dosah, ak sa takéto rozhodnutie vydá výlučne na základe úkonov automatizovaného spracúvania jeho osobných údajov. Kupujúci má právo žiadať obchodníka o preskúmanie vydaného rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej formy spracúvania, pričom obchodník je povinný žiadosti kupujúceho vyhovieť, a to tak, že rozhodujúcu úlohu pri preskúmaní rozhodnutia bude mať oprávnená osoba; o spôsobe preskúmania a výsledku zistenia obchodník informuje kupujúceho v lehote podľa § 21 ods. 3 ZnOOÚ. Kupujúci nemá toto právo iba v prípade, ak to ustanovuje osobitný zákon, v ktorom sú opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov kupujúceho, alebo ak rozhodnutie bolo prijaté v priebehu uzatvárania alebo plnenia zmluvy uzatváranej medzi predávajúcim a obchodníkom za predpokladu, že sa vyhovelo požiadavke kupujúceho, ktorá je obsahom zmluvy, alebo kupujúcemu bolo na základe dohody udelené právo kedykoľvek počas platnosti zmluvy uplatniť svoj názor.

1.11.   Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať o tom oznámenie Úradu ma ochranu osobných údajov. Ak kupujúci nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jeho práva môže uplatniť zákonný zástupca. Ak kupujúci nežije, jeho práva, ktoré mala podľa ZnOOÚ môže uplatniť blízka osoba. Požiadavky kupujúceho podľa § 20 ods. 1 písm. a), d) až f) ZnOOÚ splní obchodník bezplatne. Informácie podľa § 20 ods. 1 písm. b) a c) ZnOOÚ obchodník poskytne kupujúcemu bezplatne s výnimkou úhrady vo výške, ktorá nesmie prekročiť výšku materiálnych nákladov spojených so zhotovením kópií, so zadovážením technických nosičov a s odoslaním informácie kupujúcemu, ak osobitný zákon neustanovuje inak. Obchodník vyhovie požiadavkám kupujúceho podľa § 20 ZnOOÚ a písomne ju informuje najneskoršie do 30 dní od ich prijatia. Obmedzenie práv kupujúceho podľa § 20 ods. 1 písm. d) a e) ZnOOÚ obchodník bezodkladne písomne oznámi dotknutej osobe a úradu.

1.12. Obchodník vyhlasuje, že v súlade s ust. § 15 ods. 1 písm. b) ZnOOÚ spracúva osobné údaje kupujúceho na účely doručenia tovaru prostredníctvom týchto sprostredkovateľov:

  • Slovenská pošta, a.s., Sídlo: Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica, IČO: 36 631 124

1.13. Kupujúci má právo a možnosť aktualizovať osobné údaje v online režime na web stránke internetového obchodu, v zákazníckej sekcii, po prihlásení.

 

Obchodné podmienky sú platné od 13.3.2022 do odvolania. 
Informácie pre Kupujúcich: V prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.

Kategórie článkov
  • Obchodné podmienky
  • Odstúpenie od kúpnej zmluvy
  • Reklamácia tovaru
  • Galéria
  • O nás
  • Prepravné a balné
  • Ochrana osobných údajov zákazníkov
  • Fakturačné údaje
  • Aktuality
Kontakt
Ľuboš Macák-ExtrapackMacák ĽubošĎurčiná 307Ďurčiná01501SLOVENSKOTel.:+421 908 533 434
Prebieha overovanie reCAPTCHA ...

Novinky e-mailom

Prihláste sa na odber noviniek nášho e-shopu.

Novinky e-mailom Odporučte nás Napíšte nám
  • Home
FastCentrik® - Prenájom e-shopu | Nastavenie cookies
Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.

O aplikácii

Cookies jsou malé textové soubory, které mohou být používány webovými stránkami, aby učinily uživatelský zážitek více efektivní.

Aby se mohly webové stránky správně zobrazovat, potřebujeme sbírat tzv. technické cookies. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme váš souhlas.

Tato stránka používá různé typy cookies. Některé cookies jsou umístěny službami třetích stran, které se objevují na našich stránkách.

Kdykoliv můžete změnit nebo zrušit svůj souhlas prostřednictvím Vyjádření o souborech cookies na našich webových stránkách.

Zjistěte v našich zásadách ochrany osobních údajů více o tom, kdo jsme, jak nás můžete kontaktovat a jak zpracováváme vaše osobní údaje.

Uveďte prosím ID svého souhlasu a datum, kdy nás budete kontaktovat ohledně vašeho souhlasu.

 

Nutné:

Sú nevyhnutné pre správnu funkciu e-shopu. Napr. uchovávanie produktov v košíku, nastavenie, objednávkový proces a ukladanie užívateľských nastavení. Tieto nutné cookies nie je možné deaktivovať.

NázovÚčelPoskytovateľVypršanieURL poskytovateľa
ASP.NET_SessionIdUnikátny identifikátor session vytváraný automatickyASP.NETSession
ndcconsentUkladá stav súhlasu užívateľa so súbormi cookies pre aktuálnu doménu.FastCentrik1 rok
.GAIA.UUIDUnikátny identifikátor aktuálneho užívateľaFastCentrikSession
_GRECAPTCHAZaisťuje ochranu proti spamuGoogle6 mesiacovhttps://policies.google.com/privacy
.GAIA.UDUžívateľské informácie do formulára v objednávkeFastCentrik7 dní
themeIdentifikátor nastavenej šablónyFastCentrikSession
.GAIA.WC​Informácie WorkContextu (Varianta, Inštancia, Jazyk, Mena, Cenník, Theme)FastCentrikSession
.GAIA.ACCookie autentizácia​FastCentrik7 dní
__RequestVerificationToken​Anti-Forgery token vytváraný automatickyASP.NETSession
acheckKontrola vekuFastCentrik1 rok
ssupp.vidID návštevníkaSmartsupp6 mesiacov
ssupp.visits​​Počet zobrazení okna s chatomSmartsuppSession
​ssupp.openedIndikátor otvorenia chat okna​​SmartsuppSession
​ssupp.chatidID konverzácieSmartsuppSession
​PHPSESSIDID LimetalkLimeTalkSession
2x CONSENTUkladá hodnotu súhlasu/nesúhlasu s cookiesGoogle20 rokov
heureka_uztNa komunikáciu s portálom Heureka.skHeureka14 dní
csrf-tokenSeznamSession
SIDCCGoogle MapsGoogle1 rok
2x HSIDGoogle2 roky
NIDGoogle6 mesiacov
epopupHodnoty popup oknáFastCentrikSession
_hjAbsoluteSessionInProgress​​Ukladá jedinečné návštevy.​FoxEntry30 minút
_hjFirstSeen​​Slúži na identifikáciu prvej relácie nového používateľa. Ukladá hodnotu true / false, ktorá označuje, či to bolo prvýkrát, kedy Hotjar videl tohto používateľa. Používajú ho záznamové filtre na identifikáciu nových užívateľských relácií.​FoxEntry30 minút
_hjSession_{id}​​Súbor cookie Hotjar sa nastavuje, keď používateľ prvýkrát pristane na stránku so skriptom Hotjar. Používa sa na zachovanie užívateľského ID Hotjar, jedinečného pre daný web v prehliadači. To zaistí, že chovanie pri následných návštevách rovnakého webu bude pripísané rovnakému ID užívateľa.​FoxEntry30 minút
_hjSessionUser_{id}​​Súbor cookie, ktorý obsahuje údaje aktuálnej relácie. Následné požiadavky v okne relácie budú priradené rovnakej relácii Hotjar.​FoxEntry1 rok
foxentry-geo​​Tento súbor cookie sa používa pre funkciu polí automatického doplňovania adresy​FoxEntry1 hodina
PHPSESSID​​Cookie generované aplikáciami založenými na jazyku PHP. Toto je všeobecný identifikátor používaný na udržiavanie premenných relácie používateľa. Obvykle sa jedná o náhodne generované číslo, ako môže byť použité pre konkrétny web, ale dobrým príkladom je udržovanie prihláseného stavu medzi užívateľmi medzi užívateľmi.​FoxEntry6 mesiacov
SERVERID​​Používa sa na udržanie vašej relácie zabezpečenej počas celej vašej návštevy.​FoxEntrySession
.GAIA.CJPoužíva sa pre affiliate program vivnetworks.comAffiliate

Preferenčné

Využívajú sa na uloženie informácií napr. o posledne prezeranom produkte, porovnávaní, alebo užívateľskom nastavení e-shopu.

NázovÚčelPoskytovateľVypršanieURL poskytovateľa
langJazyk mutácieFastCentrikSession
LSTVWNaposledy prezerané produktyFastCentrik1 mesiac

Štatistické:

Využívajú sa na analýzu návštevnosti a meranie výkonu e-shopu alebo reklamných kampaní. Získané dáta sa spracovávajú bez identifikátorov, nie je možné rozlíšiť konkrétnych užívateľov a ich osobné dáta.

NázovÚčelPoskytovateľVypršanieURL poskytovateľa
_ga​​Rozlíšenie používateľa​Google2 rokyhttps://policies.google.com/privacy
_gat​Obmedzenie rýchlosti požiadaviekGoogle1 minútahttps://policies.google.com/privacy
_gidRozlíšenie používateľa​​​Google1 deňhttps://policies.google.com/privacy
1P_JARVytvára štatistiky z webovej stránky​​​Google30 dní
_hjid​​Nastaví jedinečné ID pre reláciu. To umožňuje webu získavať údaje o správaní návštevníkov pre štatistické účely​Hotjar6 mesiacovhttps://www.hotjar.com/legal/policies/privacy/
_hjAbsoluteSessionInProgress​​Ukladá jedinečné návštevy.​FastCentrik30 minút
_hjFirstSeen​​Slúži na identifikáciu prvej relácie nového používateľa. Ukladá hodnotu true / false, ktorá označuje, či to bolo prvýkrát, kedy Hotjar videl tohto používateľa. Používajú ho záznamové filtre na identifikáciu nových užívateľských relácií.​FastCentrik30 minút
_hjSession_{id}​​Súbor cookie Hotjar sa nastavuje, keď používateľ prvýkrát pristane na stránku so skriptom Hotjar. Používa sa na zachovanie užívateľského ID Hotjar, jedinečného pre daný web v prehliadači. To zaistí, že chovanie pri následných návštevách rovnakého webu bude pripísané rovnakému ID užívateľa.​FastCentrik30 minút
_hjSessionUser_{id}​​Súbor cookie, ktorý obsahuje údaje aktuálnej relácie. Následné požiadavky v okne relácie budú priradené rovnakej relácii Hotjar.​FastCentrik1 rok
_sl_session​​​app.notifikuj.cz1 rok
email​app.notifikuj.czSession
_sl_analytics_visitor​app.notifikuj.cz1 deň
TawkConnectionTime​​​app.notifikuj.czSession
sl_activity​app.notifikuj.cz1 rok
tp_mcd​app.notifikuj.cz1 rok
_slid​​​app.notifikuj.cz1 rok
SE20SessionUid​app.notifikuj.cz1 rok
_gcl_au​.notifikuj.cz2 mesiace
_ga_S0TTVD4DVP​.notifikuj.cz2 roky
twk_uuid_{id}​.notifikuj.cz6 mesiacov
_ga​.notifikuj.cz2 roky
_gid​.notifikuj.cz1 deň
_fbp​.notifikuj.cz3 mesiace
__tawkuuid​.app.notifikuj.cz5 mesiacov

Marketingové:

Dáta týchto cookies je možné použiť na reklamné účely pre zobrazenie relevantného obsahu kampaní alebo personalizovaných reklám napr. odporúčania produktov podľa vašich potrieb a záujmov. Za týmto účelom môžu zhromažďovať aj potrebné osobné údaje.

NázovÚčelPoskytovateľVypršanieURL poskytovateľa
_fbpFacebook využíva cookie na zobrazovanie rôznych reklamných produktov, napríklad ponúk inzerentov tretích strán v reálnom čase​​​Facebook3 mesiace
IDE​​Používa sa systémom Google DoubleClick pre registráciu a hlásenie krokov užívateľa webovej stránky po prezretí alebo kliknutí na jednu z reklám inzerenta za účelom zmerania účinnosti reklamy a zasielania cielených reklám užívateľoviGoogle1 rok
NID​ Zaregistruje jedinečné ID, ktoré identifikuje zariadenie vracajúceho sa užívateľa. ID sa používa pre cielené reklamy​​Google6 mesiacov
sidUkladá užívateľské údaje naprieč webomSeznam30 dní
DVUkladá informácie o správaní na stránke a sleduje reklamy pred navštívením stránky na účely následného využitia pre reklamuGoogle1 deň
OGPCPoskytovanie funkcií Google mápGoogle Ads1 rok
OTZPoužíva sa na podporu reklamných služieb spoločnosti GoogleGoogle3 dni
__gfp_64bReklamné a cielené cookiesGoogle5 mesiacov
KADUSERCOOKIESpoločnosť Seznam používa tieto cookies na personalizáciu reklamných oznámeníSeznam3 mesiace
APNUIDSpoločnosť Seznam používa tieto cookies na personalizáciu reklamných oznámeníSeznam4 mesiace
DsCookies používa zoznam pre možnosť zobrazovania cielenej reklamySeznam1 rok
PsNástroje Seznam.cz používame na zisťovanie efektívnosti reklamy v závislosti od rôznych parametrov.Seznam5 rokov
SidUkladá užívateľské údaje naprieč webomIMedia30 dní
__insp_slimPoužíva sa na zefektívnenie streamovania živého videa obsahuInspectletSessionhttps://www.inspectlet.com/legal#privacy
__insp_uidTento súbor cookie sa používa na zhromažďovanie neosobných informácií o správaní návštevníka a neosobných štatistík návštevníkov, ktoré môže použiť agentúra na zacielenie reklamy tretej stranyInspectletSessionhttps://www.inspectlet.com/legal#privacy
__insp_widPoužíva sa na zefektívnenie streamovania živého videa obsahuInspectletSessionhttps://www.inspectlet.com/legal#privacy
__insp_nvPoužíva sa na zefektívnenie streamovania živého videa obsahuInspectletSessionhttps://www.inspectlet.com/legal#privacy
2x __Secure-1PAPISIDCieľový súbor cookie. Používa sa na účely zacielenia na vytvorenie profilu záujmov návštevníkov webových stránok za účelom zobrazenia relevantnej a personalizovanej reklamy Google.Google2 roky
2x __Secure-1PSIDCieľový súbor cookie. Používa sa na účely zacielenia na vytvorenie profilu záujmov návštevníkov webových stránok za účelom zobrazenia relevantnej a personalizovanej reklamy Google.Google2 roky
2x __Secure-3PAPISIDVytvára profil záujmov návštevníkov webových stránok, aby sa im prostredníctvom retargetingu zobrazovali relevantné a personalizované reklamyGoogle2 roky
2x __Secure-3PSIDVytvára profil záujmov návštevníkov webových stránok, aby sa im prostredníctvom retargetingu zobrazovali relevantné a personalizované reklamyGoogle2 roky
__Secure-3PSIDCCCieľový súbor cookie. Používa sa na účely zacielenia na vytvorenie profilu záujmov návštevníkov webových stránok za účelom zobrazenia relevantnej a personalizovanej reklamy Google.Google1 rok
cmppersisttestcookieNástroje Seznam.cz používame na zisťovanie efektívnosti reklamy v závislosti od rôznych parametrovSeznam5 rokov
DSIDNástroje Google používame na zisťovanie efektívnosti reklamy v závislosti od rôznych parametrov.DoubleClick14 dní

Neklasifikované:

Používajú sa napr. pre ukladanie informácií o návštevníkoch napr. pre hosťované videá na Youtube, mapy, apod.

NázovÚčelPoskytovateľVypršanieURL poskytovateľa
2x APISID​​​Google2 roky
2x SSIDGoogle zhromažďuje informácie o návštevníkoch pre videá hostované na YouTube na mapách integrovaných s Google Maps.​​​Google2 roky
2x SAPISID​​​Google2 roky
2x SIDGoogle2 roky
ftxtSeznamSession
ftxt_prefSeznam
heureka_uzHeuréka1 mesiac
lpsSeznam7 dní
SEARCH_SAMESITEGoogle1 rok
udidSeznam7 dní